sreda, 9. januar 2019

Klevevž- Termalni biser v naravi

Ste za novo leto skočili v morje? Ne? No, niste edini. Jaz sem kar zmrzljive sorte in me takšen podvig niti malo ne premami. Sem pa v teh dneh na Instagramu zasledila zanimive slike iz kraja Klevevž. Za ta kraj še nisem nikoli slišala, zato sem si vzela malo časa in prebrskala ves splet. Kraj me je tako fasciniral, da sva s fantom takoj naslednji dan šla na izlet proti Dolenjski.

 Izlet sva imela 6.1...Zunaj je bilo vreme precej pasje- mrzlo in megleno, med vožnjo je na določenih delih škropilo. Ampak naju to ni ustavilo. Kaj je posebnost kraja Klevevž? Kraj je blizu Šmarjeških toplic, ki je poznan po termah. Krajani imajo kraj imenovan Klevevška toplica, kjer je izvir termalne vode z zajetjem v obliki bazena. Izvir je v naravi zraven slapa in gozda in ima konstantno temperaturo od 21-25 stopinj. Kamniti bazen je prava atrakcija čez celo leto. Seveda je malo bolj poseben prav pozimi. 
Slika iz spleta 
Na kraj sva prispela okoli druge ure popoldne. Pričakovala sva mir ampak je bil bazen vseskozi oblegan. Pričakala nas je družina, ki se je ravnokar nakopala, potem pa je sledil pogum iz najine strani. S kopalkami sem si ogledala zaledenel slap na moji desni strani, potem pa hop v vodo. Voda je bila res prijetno topla, v njej sem bila okoli pol ure. Ob skali, kjer je izvir je bila še malenkost bolj topla. Voda je imela nekje 22 stopinj, zrak zunaj pa 0. Ves čas so prihajali novi pogumni obiskovalci, zato sem šla kmalu iz vode iz hladnih kopalk v toplo bundo. 



Ker sem zelo zmzljiva sem pričakovala, da me bo res zelo zeblo po moji pustolovščini ampak sem bila polna adrenalina in mi mraz ni prišel do živega. Oba s fantom sva bila navdušena in se bova še vrnila. 

Malo sva bila razočarana nad okolico, saj poleg Klevevških toplic nisva našla nobene druge znamenitosti. Nad izvirom so podzemne jame, ki pa niso na ogled. Pri parkirišču sva si še ogledala nedelujoč mlin in potem nazaj proti domu. 

Naslov mlina je Grič pri Klevevžu 2, 8220 Šmarješke toplice, od tu naprej pa ne morate spregledati toplic.

Ni komentarjev:

Objavite komentar