četrtek, 3. januar 2019

4. obletnica bloga

Waaaw! 4 leta je že mimo? Na hitro sem mislila, da so komaj 3 leta potem pa tole? Res presenečenje :) Malo razočarana sama nad sabo z letošnjim izkupičkom glede objav. Bilo jih je manj kot lani ampak saj veste kaj pravijo; bolje malo in kvalitetno kot nič. 

Kot vsako leto do zdaj pa preverimo najbolj brane objave (od najmanj do najbolj), vsaka pa je direktna povezava do posamezne objave:










In zmagovalna objava v letu 2018:

Tale zmagovalna objava je čisto upravičeno na prvem mestu, saj je malo drugačen recept od vseh ostalih. Priznam, da sem si kar mislila, da bo to najbolj brana objava oz. recept.

Zdaj pa še moje 3 najljubše objave iz leta 2018:
Vrtna dekoracija 3 (DIY) za ti dve dekoraciji sem se odločila na hitro in izpadli sta noro lepo...pa še celo leto sem ju imela zunaj in so požele veliko pohval

Sapunoteka- krema za roke- odkritje letošnjega leta- super krema za roke, ki bo ostala moja stalnica

Wellness Orhidelija- najboljši wellness do sedaj. Res presenečena in navdušena

Glede na branost objav so v letu 2017 izstopale kulinarične objave. Letos pa je branost mešana, kar me res veseli. Do lanskega leta je bilo 75.500 ogledov mojega bloga, samo v letu 2018 pa je bilo 22.200 ogledov. Številka je res noro lepa in vesela sem do neba. Hvala vsakemu posebej.

V kolikor vas zanimajo strnjene objave iz prejšnjih let pa klik na leto 2018, 2017 in 2016.


Še naprej vaša

Vesna














Ni komentarjev:

Objavite komentar